طراحی و ساخت سایت

Wiki Article

متن خود را تایپ (تبدیل خودکار متن به صوت) یا فایل صوتی خود را بارگذاری کنید و بانک شماره های خود را به صورت دستی، فایل اکسل یا تکست بارگذاری کنید، سپس کافیست گزینه ارسال را انتخاب نمایید، طی چند ثانیه با شماره های گیرنده تماس گرفته می شود.

خدمات ما طراحی رابط و تجربه کاربری طراحی سایت ارز دیجیتال

همانطور که می دانید برای داشتن یک سایت باید مراحل مختلفی را به انجام رساند که در ادامه به آن ها بیشتر اشاره خواهیم کرد:

شما می توانید با بارگذاری فایل اکسل، فایل تکست، کپی لیست شماره و ثبت مشخصات به صورت تکی، مشترکین خود را به دفترچه تلفن اضافه کنید.

با استفاده از این سرویس شما ابتدا کد های خود را توسط فایل اکسل در سامانه بارگذاری می کنید، در صورتی که کاربر یکی از این کدها را به سامانه ارسال کند، کد ارسال شده توسط شخص به همراه شماره موبایل وی در سیستم ذخیره می شود و پیغام تنظیم شده برای کاربر ارسال می گردد، همچنین در صورت ارسال کد اشتباه و تکراری نیز متن معین شده برای هر کدام ارسال خواهد شد.

بخش‌های مختلف سایت مانند صفحات نمونه کار، مطالب مهم و راه‌های ارتباطی به شکلی جذاب طراحی شده‌اند که می‌توانند شما را مدت‌ها در داخل سایت نگه دارند.

یکی از امکانات بی نظیر برای هر فروشگاه آنلاین ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش میباشد.

با وجود فروشگاه های اینترنتی مردم میتوانند قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی با یکدیگر مقایسه کنند و از فروشگاهی خرید کنند که اعتمادشان را بیشتر جلب کرده است یا توضیحات شفاف تری ارائه داده یا حتی قیمت پایین تری نسبت به دیگر فروشگاه ها ارائه داده است.

قالب فروشگاهی خانی استور برای فروش انواع شیرآلات خانگی

با استفاده از ملی پیامک، شما به میزان دلخواه خود پیامک خریداری و بر اساس هدف خود اقدام به ارسال می کنید.

برای هر کدام از این اقدامات باید استراتژی مخصوص و برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید در این راه به موفقیت برسید.

صنف یا شغل مورد نظر خود را انتخاب و متن پیامک را تایپ کنید، سپس تعدادی که میخواهید ارسال گردد را مشخص کنید و طی چند ثانیه پیامک خود را به بانک شماره هدف ارسال کنید..

متن خود را تایپ (تبدیل خودکار متن به صوت) یا فایل صوتی خود را بارگذاری کنید و شماره گیرنده را مشخص کنید، سپس کافیست گزینه ارسال را انتخاب نمایید، طی چند ثانیه با شماره گیرنده تماس گرفته می شود.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان ما در سایت وب آقا در ارتباط باشید.

Report this wiki page