هزینه طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

بنابراین سایتی که برای شما طراحی می‌کنیم، دقیقا منطبق بر بازار هدف و مشتریان و محصولات شما خواهد بود.

محسن خسرویان مدیر وب سایت آی زوم خدمات طراحی سایت مجموعه کلیک اول بسیار عالی و در نوبه خود بی نهایت حرفه ای می باشد. کیفیت ظاهری و امکانات سایت فوق العاده و در عین حال براورد زمان و هزینه پایین، ما را در دستیابی در هدفمان یاری کرد.

با ما تماس بگیرید و اجازه دهید برای شما وب سایتی طراحی کنیم که ترافیک با کیفیتی داشته باشد و نرخ تبدیل شما افزایش یابد.

ببینید افزونه وکامرس طوری کار میکنه که وقتی کسی چیزی خرید کالا بهش تحویل میشه من برعکس این رو میخوام. یعنی وقتی جنس رو من تحویل گرفتم خودکار واریز رو برام انجام بده.

تصاویر محصول باید با کیفیت بالا و پس زمینه سفید باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند تضاد رنگ محصول را مشاهده کنند.

امروزه استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و تبلت در ایران و جهان بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین استفاده از اینترنت از طریق گوشی‌های تلفن همراه نیز دارای نرخ بالایی است.

نوع دیگری از انواع وب سایت‌ها مربوطه انواع سیستم آن‌ها می‌باشد می‌باشد که عبارت است از:

 همچنین می‌توان به وب سایت‌ها را از نظر نسل نیز دسته بندی کرد، که شامل وب سایت‌های وب ۱، وب سایت‌های وب ۲ و وب سایت‌های وب ۳ می‌شود.

ایجاد یک هویت دیجیتال تنها به معنای ساخت یک وب سایت و منتظر مشتری نسشتن نیست. وب سایت شما بنیان آنلاین شرکت شماست. این بنیان اصلی ترین نقطه تماس مخاطب و ماشینی برای تبدیل مخاطب به مشتری است.

سال ها تجربه در طراحی وب سایت های مختلف (طراحی سایت پزشکی) به ما ثابت کرده که برای ایجاد یک وب سایت برتر و متمایز شدن از رقبا بایستی کلیک کنید عوامل زیر مدنظر قرار گیرند:

من باید اون مبلغ واریز شده رو بعد از کسر کارمزد فروشگاه ، به صاحب اصلی ( فروشنده ) بصورت دستی واریز کنم.

✅ پیشنهاد اصلی من به شما اینه که اگر کسب و کار جدید دارید یا امکاناتی که برای وبسایتتون میخواید با وردپرس قابل پیاده سازی هست، وردپرس رو انتخاب کنید.

با توجه به تجربه ماه‌های گذشته مواردی در وبسایت نیاز به حذف، بهبود و یا اضافه شدن دارد. در این مرحله برنامه نویس اقدام به بهبود کلی وب سایت می کند.

متخصصان کلیک اول در زمینه طراحی سایت با وردپرس، امکانات زیر را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

Report this wiki page