هزینه طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

طراحی اینگونه سایت ها عموما بصورت حق الزحمه ای یا همان ساعتی می باشد. با توجه به نیاز شما تمام صفحات مطابق با نیاز شما طراحی می شود و مبنای قیمت نیز بر اساس ساعت می باشد.

راه‌اندازی یک مغازه‌ی بزرگ که بتواند تمام کالاهای مورد نیاز مشتری را به آن‌ها تحویل دهد همان اندازه دغدغه دارد که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی مشکل و دردسر ساز است.

استفاده از صفحه ساز های پر قدرت جهت افزودن المان های جذاب به سایت امکان افزودن فرم در صفحات سایت با توجه به نوع کاربرد فرم و قابلیت شخصی سازی فرم و افزودن فیلدهای مناسب به آن

البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد.

از انتخاب های شما برای طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

در صورتی که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و نخواهید که از قالب های دارکوب استفاده کنید. همکاران ما در دارکوب می توانند طبق نظر شما یک فروشگاه اینترنتی را طراحی نمایند. در این روش شما و طراح وب سایت بر روی یک طرح کار می کنید، نظرات و اصطلاحات مورد نظر خود را به وی اعلام نموده تا سایت مورد نظر شما طراحی گردد.

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، یک نکته‌ی کلیدی در طراحی سایت‌های فروش اینترنتی وجود دارد که در اکثر موارد از دید بسیاری از کارفرمایان و طراحان سایت‌ها دور می‌ماند. جلب اعتماد مشتری، حیاتی‌ترین بخش برای فروش محصولات است.

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

این گزینه نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ایجاد وب سایت است.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و فعالسازی آن نیاز به آدرس و ارایه نحوه فعالیت دارد.

وقتی کالاها با عکس‌هایی با کیفیت نمایش داده شوند، وقتی محتوایی متناسب با نیاز مشتری در سایت درج شود، وقتی محصول خریداری شده در زمان مناسب به دست مشتری برسد، میزان فروش به مرور افزایش خواهد یافت و به حریفی کم رقیب در دنیای تجارت تبدیل خواهید شد.

خدمات طراحی سایت در شرکت سایت کار این سایت فقط محدود به طراحی سایت نیست و سعی می کند تا با ارائه خدماتی دیگر به مشتریان خود، باعث جلب رضایت بیشتر آن ها شود. این خدمات شامل: طراحی سایت

Report this wiki page