طراحی سایت با وردپرس قیمت

Wiki Article

از آنجایی که هسته اصلی این سیستم رایگان است، می توان هر نوع سایتی را اعم از شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، خبری و ... طراحی نمود. همین مساله سبب شده است تا هزینه های طراحی سایت با وردپرس به حداقل برسد.

طراحی فروشگاه بر اساس نیاز مشتری و استاندارد ها صورت می گیرد و تمامی بخش ها طبق نیاز مشتری و داده های ارسال شده مانند دسته بندی ، تصاویر و لوگو ها ، چند نمونه محصول و… در وب سایت بارگذاری میگردد.

در ابتدا باید بگوییم که ما برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی امکاناتی اولیه و اختصاصی در نظر خواهیم گرفت. به عنوان مثال قابلیت دسته‌بندی ویژگی‌ها، درج کلمات کلیدی محصول، روش‌های مختلف حمل کالا و سیستم مدیریت موجودی انبار جزو ویژگی‌های اولیه‌ای است که ما در طراحی سایت‌هایمان در نظر می‌گیریم.

البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد.

در بخش قبل به تمام امکانات مورد نیازی که ما در طراحی سایت فروشگاه در نظر میگیریم، اشاره کردیم.

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

لیست این کالاها به بخشی به نام علاقه‌مندی‌ها اضافه خواهند شد تا مشتریان بتوانند در اسرع وقت آن‌ها خریداری کنند.

خدمات طراحی سایت همانطور که گفتیم شامل فرآیند های مختلفی است. زمانی که شما یک سایتی را برای فروشگاه و کسب وکار خود ایجاد می کنید، کار شما در اینجا تمام نمی شود و باید آن را سایت را به اصطلاح زنده اینجا نگه دارید.

وب سایت های طراحی شده با وردپرس با توجه به امکاناتی که دارند دسته بندی شده اند؛ برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین پکیج را برای خود انتخاب کنید، پیش از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

این خدمت تا چندماه به صورت رایگان است و بعد براساس مقدار هزینه طراحی سایت، درصدی به صورت سالیانه دریافت می گردد. خدمات طراحی سایت دیگر

صفحه نتایج جستجو قلب تپنده‌ی یک سایت فروشگاهی است. این صفحه، بخشی است که کاربر تصمیم می‌گیرد با یک کلیک محصول را بخرد یا سایت شما را ترک کند.

اگر تصویر محصول مورد نظرتان در منوی “کتابخانه پرونده های چند رسانه ایی” نبود می توانید آن را توسط “منوی “بارگذاری پرونده ها” بارگذاری کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

بعد از مشخص کردن منابع و وضعیت شما نسبت به منابع طراحی سایت اکنون باید بدانید چه کاری می خواهید انجام دهید. هنگامی که برای طراحی سایت خود صحبت می کنید در گام نخست درباره اینکه دقیقا چه نوع سایتی(فروشگاهی، شخصی، شرکتی، اگهی) می خواهید صحبتی نکنید بلکه کاری را که می خواهید در سایت انجام دهید را کامل شرح دهید.

ثبت نام جستجو کردن طراحی سایت فروشگاهی

Report this wiki page