طراحی سایت آنلاین

Wiki Article

سلام، به شما کمک می‌کنم که متناسب با کسب و کار و نیاز خود امکانات اولیه سایت و فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

قیمت ساخت سایت فروشگاهی، بعد از بررسی درخواست های شما مبنی بر چگونگی اجرای پروژه مورد بررسی قرار می گیرد.

ایجاد سامانه پاسخ بر اساس کد، بدین شکل که کاربر با ارسال هر کد پاسخ مربوط به آن کد را دریافت می کند

این شرکت در زمینه خدمات مهندسی معماری شناخته شده است. اما وب‌سایت این شرکت نیز به عنوان یک الگوی منحصر به فرد در میان زیباترین وب‌سایت‌های طراحی شده دنیا قرار دارد.

یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند در این امر به شما کمک کند این است که شما بتوانید با طراحی وب سایت فروشگاهی قدرتمند تمامی محصولات خود را به کاربران اینترنتی در سراسر دنیا معرفی نمایید.

اما در مقابل خیلی از کسب و کارهای سنتی دچار بحران بزرگ شدند و خیلی از آنها هم برشکست شدند و همچنان نیز هستند افرادی که کسب و کار خود به صورت آنلاین ارائه نمیدهند و اینکار میتوانید باعث ایجاد یک بحران بزرگ در کسب و کارشان شود.

سرویس ارسال از موبایل، امکان مدیریت و ارسال پیامک را با استفاده از موبایل و ارسال پیامک دستوری از طریق تلفن همراه شما را در اختیارتان می گذارد.

به دلیل هزینه‌های بالای طراحی و کدنویسی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی اکثر وب‌سایت‌ها با وردپرس راه‌اندازی شده‌اند و وردپرس به دلیل داشتن تعداد زیاد قالب‌های آماده دارای اعتبار خاصی نزد کسب و کارها میباشد و اکثر پلاگین‌های وردپرس نیز به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و این مورد باعث شده است که اکثر شرکت‌های طراحی سایت نیز فروشگاه‌های اینترنتی اختصاصی را نیز با وردپرس پیاده سازی نمایند.

همچنین در ساعاتی که پشتیبانی تلفنی فعال یا غیر فعال است امکان درج تیکت و ارسال ایمیل امکان پذیر است و تیم متعهد خواهد بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشد.

برای بررسی طراحی سایت فروشگاهی و مشاهده زنده طرح‌های سایت‌های فروشگاهی میتوانید به بخش نمونه‌کارها مراجعه نمایید یا روی عنوان بالا کلیک کنید و همینطور میتوانید نام وب سایت‌ها را در گوگل نیز جستجو کنید.

در صورت نیاز و درخواست کارفرما سورس تحویل کارفرما می گردد.

نکته مهمی که باید در طراحی سایت فروش آنلاین به آن توجه خاصی داشته باشید، صرفا استفاده از اِلِمان‌های زیبا برای جذاب‌کردن سایت کافی نیست. زیرا ممکن است شما صفحات سایت را پُر از آیتم‌های زیبایی کنید که اصلا نیازی به وجود آنها نیست یا این آیتم‌ها را به‌صورت نامناسبی در قسمت‌های مختلف سایت قرار دهید که هیچ انسجامی به ذهن مخاطب نمی‌بخشد. مخاطب اگر احساس خستگی کند و برای پیدا کردن هدف خود دچار مشکل شود، به هیچ وجه در سایت شما نخواهد ماند (افزایش نرخ پرش).

تعریف محصولات متغیر و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر محصول

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی تغییر فضای کسب و کار خود و ارتقا خدمات رسانی به مشتریان و دست یابی به بازار رقبایتان هست، باید یک طراحی منحصر به فرد و کاملا اختصاصی را برای شرکت خود در دستور کار قرار دهید. خرید آنلاین کم کم تبدیل به روتین زندگی افراد شده و مخصوصا کارمندان به‌دلیل مشغله کاری و کمبود وقت تمایل دارند که خریدهای خود را آنلاین انجام دهند.

Report this wiki page