طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

در صورتی که خودتان صاحب تجارت هستید، ایجاد یک سایت معمولا بهترین راه برای بازاریابی محصولات و یا خدمات شرکت شماست.

از طراحی وب سایت گرفته تا مدیریت و نگهداری وب سایت شما در کنارتان هستیم.

گاهی اوقات، یک طراحی وب سایت خیره کننده و فانتزی است. که همیشه در طراحی سایت های فروشگاهی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

با این حال، همهٔ آن‌ها چیزهایی هستند که برای درست کار کردن نیاز به طراحی وب خوب و مناسبی دارند. کسب و کارها و تجارت‌هایی که می‌خواهند حضور آنلاین خود را در اینترنت تقویت کنند باید از نقش طراح وب و تمام کارهایی که انجام می‌دهد مطلع باشند.

از این مهم تر، وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه خواهد بود تا پتانسیل قرارگیری در جایگاه های بالای نتایج جستجو را داشته باشد.

کنتراست رنگ منو یا نوار ناوبری نیز بسیار مهم است. با توجه به احتمال کوررنگی، کنتراست شدید مورد نیاز است تا همه بتوانند گزینه های پیمایش را بیشتر بخوانید ببینند و از آن استفاده کنند.

نوع دیگری از انواع وب سایت‌ها مربوطه انواع سیستم آن‌ها می‌باشد می‌باشد که عبارت است از:

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به تعداد محصول هایی که باید وارد شود به عنوان یک عامل جزئی اشاره کرد.

حالا که هاست و دامنه رو انتخاب کردیم، باید به سراغ ساخت سایت رفته و با طی مراحل ساخت سایت فروشگاهی، سایتمون رو راه‌اندازی کنیم. اما از اونجایی که انتخاب سیستم سایت ساز مناسب برای فروشگاه یک طرف دیگه قضیه رو در بر میگیره، ابتدا باید بهترین سیستم فروشگاه ساز مناسب خودمونو انتخاب کنیم.

ببخشید مگر با وردپرس نمیشه فروشگاه اینترنی راه اندازی کرد؟

همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

به همین دلیل برای درک بهتر موضوع و تفهیم ساده‌تر ساخت سایت فروشگاهی، سعی می‌کنم به صورت همزمان که آموزشش رو توضیح میدم به ایجاد ارتباط با یک فروشگاه سنتی هم بپردازم.

اگه بخوام مثال بزنم فرض بگیرید وردپرس چرخه و ما با برنامه نویسی میایم چرخ رو دوباره اختراع میکنیم.

برای اینکه بتوانید سفارش طراحی سایت فروشگاهی دهید، در ابتدا باید فرم بریف را برای ما پر کنید.

Report this wiki page