طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

طراحی سایت اصولی، یک قدم نزدیکتر به مشتریان! با دیجیتالی شدن کسب و کارها، داشتن وبسایت یک راه درست و کارآمد برای ارجاع مشتریان و مدیریت پرداخت آن ها به حساب می آید. اگر صاحب یک فروشگاه هستید و یا می خواهید خدمات و اطلاعات خود را برای فروش در اختیار جامعه کثیری از کاربران قرار دهید، کافیست تا به دنبال ایجاد یک وب سایت در زمینه کسب و کار خود رفته و تمامی مراحل آن را به کارشناسان ما بسپارید.

این موضوع برای بخش های مختلف وب سایت شما متفاوت است. مخاطب از محتوای تازه و جدید استقبال می کند در نتیجه بایستی برنامه زمانی انتشار مطالب جدید را تعیین کنید و به آن پایبند باشید. در صورتی که محتوای شما بهینه باشد، جایگاه جستجوی ارگانیک شما ارتقا پیدا می کند.

داشتن دکمه مستقیم “تماس با ما” برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری

ببینید افزونه وکامرس طوری کار میکنه که وقتی کسی چیزی خرید کالا بهش تحویل میشه من برعکس این رو میخوام. یعنی وقتی جنس رو من تحویل گرفتم خودکار واریز رو برام انجام بده.

اگر برای طراحی و توسعه وب سایت یا اپلیکیشن مورد نظر خود به دنبال یک تیم متعهد و حرفه ای هستید، سایت منبع می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در زمینه طراحی سایت استفاده نمایید. قبل از تماس حتما نمونه کارهای ما را مشاهده کنید.

لازم نیست به رنگ سفید بچسبید، اما داشتن پس‌زمینه بدون حواس‌پرتی و رنگ روشن بهترین کارکرد را دارد.

همه این مراحل رو باید خودتون به تنهایی طی کنید یا اینکه با صرف هزینه از کسانی که در این زمینه آشنایی دارند بخواین که فروشگاه شما را راه‌اندازی کنند. از جمله بهترین سیستم مدیریت محتوا می توان به وردپرس اشاره نموده که علاوه بر سادگی قابلیت توسعه پذیری بالایی نیز دارد.

امکان جستجوی سریع محصولات و فیلتر کردن آن‌ها بر اساس قیمت، برند و غیره

در میزبان فا سرویس های هاست اشتراکی ایران برای شروع کار و راه اندازی یک کسب و کار نوپا پیشنهاد شده است:

فاکتور ریسپانسیو بودن یکی از مواد بسیار مهم و کلیدی در سئوی سایت است که گوگل به ویژه در سال های اخیر نسبت به آن توجه ویژه ای داشته است. کلیک اول چه نکاتی را در طراحی سایت رعایت میکند؟

از رقبا عقب نمانید. روی یک وب سایت اختصاصی سرمایه گذاری و بهترین تجربه آنلاین را برای مخاطب هدف خود ایجاد کنید.

وقتی قصد ساخت یک فروشگاه فیزیکی در نقطه‌ای از شهر داریم، قبل از هر کاری به دنبال محلی می‌گردیم که بیشترین تردد رو داشته باشه و نسبت به محصولی که میفروشیم، افراد مختلف به راحتی و در نزدیک‌ترین مکان در دسترس ما باشند.

مزایای سیستم های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

قدم بعدی این هست که از یک پرتال یا سیستم مدیریت محتوای خوب استفاده کنی اونم بدونه شک وردپرس هست

Report this wiki page