طراحی سایت فروشگاه

Wiki Article

طراحی فروشگاه اینترنتی

بسیاری از فروشگاه های آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این امر میتواند چندین دلیل داشته باشد.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

طراحی سایت خبری آماده با امکانات کامل و مدیریت فارسی در وب پویا به شما عرضه می شود. با بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر می توانید درآمد زیادی را تجربه کنید.

بنابراین شرکت اطلس وب با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, تجزیه و تحلیل و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دلایل اصلی داشتن یک وب سایت فروشگاهی را به عوامل زیر دسته بندی مینماید که عبارتند از:

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

دلیل دیگر آن این است که افراد آنلاین, بسیاری از فروشگاه های آنلاینی را میتوانند در مدت زمان کمی گشت و گذار نمایند تا بهترین قیمت را پیدا نمایند که این مورد میتواند در وقت آنها صرفه جویی نماید.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

شما می توانید با بررسی نمونه کارهای هر شرکت به رعایت این نکات در طراحی ها پی برده و با خیالی راحت برای طراحی سایت اقدام کنید. در ادامه شما می توانید تعدادی از نمونه کارهای وردپرسی موفق تیم وب پویا را مشاهده کنید.

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

در زیر برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با ما در ارتباط باشید.

دسته اول: ویژگی های مرتبط با بهبود سایت فروشگاهی از نظر موتورهای جستجوگر به ویژه موتور جستجوگر گوگل

هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهد گرفت.

جست و جوی پیشرفته و سریع محصولات و محتواهای بارگذاری شده ساخت وب سایت در سایت امکان فعال کردن امتیاز ستاره ای در دیدگاه‌ها

Report this wiki page